czwartek, 21 sierpnia 2014

Co tam u nas?

Dawno nie pisałam, było to spowodowane brakiem czasu oraz ciągłymi wyjazdami. 

Mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Ostatnio niewiele się u nas działo (poza duuużymi zakupami oraz przyswajaniem sztuczek). 




Mój psiak zaczął się słuchać oraz zwracać na mnie uwagę. 

Często też można było nas spotkać nad jeziorem (spędzałyśmy tam wszystkie cieplejsze dni). :-) 

Wakacje idealne, mam nadzieję że nic się nie popsuje.


Chcecie recenzję któregoś z kongów, a może czegoś do jedzenia z naszych zakupów?

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie tu u Ciebie, piękny pies :).
    Super zakupy, chętnie poczytam coś więcej o Kongu :).
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za odwiedziny i miłe słowa. Recenzja o Kongu Wubbie już w przygotowaniu, pozdrawiamy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog !
    zakupy udane ;3
    obserwuje :) i zapraszam do siebie http://goldenszastek.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! ;D

    OdpowiedzUsuń